Wednesday, October 19, 2016

Till Jannah, Nur Hidayah

Satu kelas duduk bersama. Mengantuk bersama. Cubit bersama. Menangis bersama. Marah bersama. Menegur bersama. Belajar bersama. Menghadapi baik buruk saya. Hanya Allah sahaja yang tahu betapa saya dengan kalian itu bagaimana.
.
.
Mereka ini orang kuat saya semasa saya SPM dahulu. Teruk perangai saya. Merekalah inspirasi saya untuk bersabar dan mengucap kata-kata yang baik. Merekalah inspirasi saya untuk belajar dan terus belajar untuk menjadi baik.
.
.

Kepada Nur Hidayah Mohd Jamil,
Barakallahulakuma wajamaa bainakuma bilkhayr.
Semoga bahteramu SAKINAH, MAWADDAH wa RAHMAH.
Doakan kami pulak. Love you. Mmmmuahh.

Terima kasih menerima kite seadanya. Awak tetap sabar. Sabar. Dan terus sabar.

*Boleh menangis ni menaip panjang-panjang*

Sangat beruntung zaujuki. Terima kasih juga mendengar luahan hati kita dulu-dulu daripada sekecil-kecil perkara sehingga sebesar-besar perkara. Terima kasih jadi sahabat dunia akhirat.

Kalau awak masuk syurga dulu, jangan lupa cari kita. Panggil ya nama Alyaa Sakinah Abd Razak. Kalau tak jumpa kita, tolong cari kita ya sampai kita jumpa. Sampai kita berdua jumpa.. di syurga nanti.

#habukmatabanyakpulakmalamni
#berbaktidibumisarawak
#tilljannah
#jauhdimatadekatdihati
#iloveyou

No comments: