Saturday, February 01, 2014

Pengumuman

---------
Pengumuman
---------

Alhamdulillah.
'ala kulli hal
Saya sudah bekerja. Walaupun belum habis belajar lagi,
saya alhamdulillah sudah bekerja secara rasminya.

Pengalaman?

Saya bekerja di Mujahadah Agro Camp Training & Consultancy
sebagai part timer selama ini. Banyak masa saya habiskan untuk fokus study *walau tak berapa.
Tapi bulan Disember kelmarin, saya bekerja secara rasminya.

Membangun syarikat bersama sahabat yang lain. Saat ini
saya tersenyum. Banyak pahit manis jatuh bangun kami rasai sebelum ini *juga sekarang sebenarnya. Tak ramai
orang dapat peluang begini. Merintis
syarikat mulai daripada awal lagi *walaupun saya tak berapa nak awal.

Well.
Alhamdulillah.

Visi dan misi kami tertumpu pada pembangunan generasi rabbani. Cinta Quran.
Besar amanah itu.

Saya?

Beginilah.
Bertambah amanah. Bertambah juga kemahiran. Moga
tetap istiqamah untuk belajar. 

No comments: