Saturday, May 01, 2010

Aku Rela




Telah ku rela nama dan diri menjadi sasaran
Kerana cinta, aku berkorban
Telah ku rela tohmahan bermaharajalela
Kerana cinta, aku terpaksa
Kerana cinta jua aku berbicara
Dengan nada insan terluka
Meluah rasa, meluah fakta, mencedera jiwa
Semuanya kerana cinta
Biarku tanggung rasa derita..
Asalkan agama, selamat akhirnya..
Yang membantah, hanya berfalsafah. .
Kerana bimbang suapan harian
Dengan menjual nama tuhan..
Lalu kebenaran disingkirkan,
Demi hidangan belian pendustaan
Namun aku yang sengsara zahirnya
Redha telah pun penuhi jiwa
Dalam keletihan ini.. aku bahagia
Kerna..
Pada kebenaran itulah terasa nikmat syurga.

Xifu Naser
Lirik Dr. MAZA (Dr. Mohd Asri Zainul Abidin)

Semoga kalian terhibur mendengar dan lebih bersemngat untuk berjihad bila menghayati!!!

2 comments:

. said...

hahaha.. best2.. n aku bole plak tersalah click =.="

Unknown said...

saah cick ape,syaza? adeyh...clicking on me?