Sunday, May 26, 2013

Penyokong Saya

Saya selalu memujuk diri. Walaupun tiada kawan-kawan yang memberi rangsangan untuk saya menulis, saya ada umi saya. Senyum sampai telinga.

Menulislah.

Umi saya bercita-cita menjadi penulis juga. Tetapi lepas pencen nanti. Banyak pandangannya saya rasa cukup luar biasa. Biasalah banyak pengalaman dan banyak pandangannya. Dari ilmu sudut dunia sehinggalah ilmu menjadi salah seorang ahli keluarga.

Whoa, semangat!

Saya menulis bukan sebab saya banyak membaca lalu mengolah ayat yang sedap sangat. Tapi saya sekadar mencoret pengalaman saya di catatan ini.

Walau tidak banyak, mana yang ada sahajalah.

Saya bukan kaki buku. Saya suka memerhati dan belajar melalui pengalaman. Bukan sekali pengalaman saya sudah mendapat pengajaran. Aha, berkali-kali jugalah. Eheh.

Habis tu nampak gaya tulisan ni enti macam merajuk je...
Tadelah.
Eheh~
Memujuk diri la ni.

Cewah. Nampak tak conversation dengan diri sendiri tuh?

No comments: