Thursday, May 10, 2012

Diuji kata-kata dan tulisan

Setiap kali begitulah.
Allah terus menguji apa yang saya katakan atau menulis.

Mahu give up.
Tapi give up itu bukan ciri-ciri Muslim.
Bukan juga ciri-ciri penghuni SYURGA.

Allah.
Kuatkanlah aku.

Jadi begitulah.
Mengharungi hidup dengan saki baki kebaikan.

Saya sedang diuji.
Walau tak banyak, walau tak besar,
Saya rasa benda itu sangat BESAR dan sangat BANYAK!

Ok.

Hidup sebagai saintis ni, tak pernah saya terfikir sampai ke tahap ini.
Memang benar, hidup sebagai seorang saintis ini boleh botak kepala di tengah-tengah.
Haha.

Bak kata Monash,,,
My life, My sudy, My future, My monash!
Hokeh find. Memang terasa jadi hamba monash.

Sebab itulah kene belajar teraturkan hidup.
Baru rasa okeh dan lapang.

Monash ajar kami berdisiplin.
Terima kasih monash!

No comments: